Miejsce: baza w Szczecinie, oesy na poligonie w Drawsku Pomorskim oraz na północny-zachód od Szczecina (rejon miejscowości Dobra).
Termin: 28-31 sierpnia 2014 r.
Długość (w tym oesy): FIA 801,48 km (530,28 km)
Klasy: T1, T2, T3, T4, TH, open.
Status: ósma eliminacja Pucharu Świata FIA, rozgrywek FIA CEZ oraz RMPST.
Rajdowców czekała naprawdę wymagająca próba – piątkowy prolog (8 km) to oczywiście tylko rozgrzewka,prawdziwa walka rozegrała się na poligonie w Drawsku, gdzie zaplanowano dwukrotny przejazd 188-kilometrowej próby! Niedziela przeznaczona była na "dobijanie" zawodników, ale 2x73 km to również sporo jazdy. Pucharowicze zaczęli dopiero w sobotę wieczorem (oes 188,3 km!), zaś w niedzielę czekała ich jedna, 73-kilometrowa próba.
Listy zgłoszeń zapowiadały nie lada emocje – Toyotami Overdrive'u jechali Al-Attiyah, Dąbrowski, Małysz, Ten Brinke i Tadeusz Błażusiak. Był też komplet kierowców X-Raidu: Vasiliev, Kaczmarski, Hołowczyc. Listę uzupełniali m.in.: Zapletal, Fazekas, team G1 (Komornicki, Stańco), Novikov (team G-Force), Łukaszewski, Molgo, Oleszczak. Na liście widniały też 4 ciężarówki – Szustkowskiego, Ardaviciusa, Barana i – wracającego po dłuższej przerwie – Gryszczuka.
Na starcie w Drawsku Pomorskim stanęli także zawodnicy Rajdowego Pucharu Polski Samochodów Terenowych. Zwycięstwo wywalczyli Arkadiusz Żukowski i Jarosław Wilk (Nissan Patrol). Minimalnie, bo tylko o 30 sekund przegrali z nimi Mariusz Wilk i Marcin Krawczyk (Sam Xtreme). Trzecie miejsce przypadło Piotrowi Gadomskiemu wraz z Tomaszem Widerą (Toyota Land Cruiser).
Drużyna Xtreme4x4 wywalczyła dwa puchary: za zajęcie II miejsca w grupie i II miejsca w kategorii.